zaterdag 3 januari 2015

Bon Bini Bonaire - deel I

Captain Don,s Habitat in Kralendijk

Drie weken verblijf in december 2014 op Bonaire, vormen een geschikte aanleiding om een verslag hiervan, in blogvorm te presenteren.

Omdat de meeste tijd vooral werd besteed op een drietal favoriete locaties, heb ik gekozen, om ook in drie delen, enkele afbeeldingen te laten zien.

Elk deel heeft een eigen subtitel met dus de plaatjes, welke aldaar zijn gemaakt.
Bovenstaande titel is derhalve gerelateerd aan het verblijfadres, in welke omgeving enkele opnamen werden gerealiseerd.

Ik wil me onthouden van een soort reisverslag, hetgeen niet wegneemt dat ik eventuele belangstellenden, welke geïnspireerd zijn geraakt door de beelden, graag advies wil geven. Bij voorkeur per email.

Bonaire is:  veel licht en vooral warm!
Dit heeft zowel voordelige als nadelige consequenties voor het fotograferen.
Denk bijvoorbeeld aan het beperkt aantal uren, dat het zinvol is om iets te ondernemen of dat de gewenste motieven zich pas goed aandienen, op de slechtste uren van de dag.
Zo is het altijd wel iets.

Ik hoop, dat de selectie desondanks, toch de moeite van het bekijken waard is.

Groetjes...
Frans



Blauwstaarthagedis  (man)


Blauwstaarthagedis  (vrouw)


Caribische Spotlijster


Caribische Spotlijster


Verreaux's Duif


Groene Leguaan  (juveniel)




Groene Leguaan


Groene Leguaan


Geoorde Treurduif


Rotsduif


Oranje Troepiaal


Oranje Troepiaal


Bananaquit of:  Suikerdiefje


Bananaquit of:  Suikerdiefje


Bananaquit of:  Suikerdiefje


Geen opmerkingen:

Een reactie posten