woensdag 18 mei 2016

Voorjaarsverslagje

Eigenlijk is er sinds mijn laatste blogje niet al te veel te melden. 
De hoop is vooral gevestigd op een toevalstreffer, zoals Wielewaal of Koekoek, terwijl ik regelmatig het aanbod van de voorhanden zijnde vogelsoorten fotografeer. 
De meeste soorten hebben in vorige artikeltjes al de revue gepasseerd maar door een andere setting vond ik het plaatsen hier, desondanks niet misstaan. 
Zodoende houd ik ook nog een beetje het ritme van bloggen onder controle. 
Graag maak ik van de gelegenheid gebruik, om degenen die gereageerd hebben op mijn vorige proza en beelden, alsnog te bedanken voor hun opmerkingen.

Groetjes
Frans

Gekraagde Roodstaart


G r o e n l i n g


G e e l g o r s   (Vr)


Roodborsttapuit  (Vr)


Roodborsttapuit


Roodborsttapuit


W i t t e  K w i k s t a a r t


G e l e  K w i k s t a a r t


G e l e  K w i k s t a a r t


P  a  t  r  ij  s

2 opmerkingen:

  1. Zo heeee...... hier zie ik dan echt weer fantastsiche platen Frans. De gekraagde roodstaart heb ik afgelopen week bij toeval kunnen fotograferen. Wat je hier laat zien aan Geelgors, Roodborsttapuit, , kwikken en de Patrijs is werkelijk een lust voor het oog. Klasse!

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Frans, knap staaltje werk weer. Prachtige settings heb je gemaakt, een kunst op zich, en alle foto's lekker scherp. Als ik het zo zie dan beantwoorden je hutjes ruimschoots aan je verwachtingen en leveren ze goede resultaten op, ook al heeft er zich dan nog geen wielewaal gemeld. Maar de zomer is nog niet voorbij. Moeilijk om de mooiste aan te wijzen, maar ik vind je gele en witte kwikstaart, maar ook de roodborttapuitjes wel erg gaaf, vooral ook door de schitterende omgeving.

    Groetjes,
    Ad

    BeantwoordenVerwijderen